14 Şubat 2011 Pazartesi

KENDİM ETTİM KENDİM BULDUM



Sonunda beklenen gelişme oldu ve Tokat mağlubiyetinden sonra Soner Tolungüç ile yollar ayrıldı,Verilen okadar destek,alınan okadar futbolcu,harcanan paralar,sağlanan imkanların sonu-karşılığı bu olmamalıydı.Daha önce iki defa istifasını yönetimin kabul etmediği,transfer edilen futbolculardan komisyon alıp almadığı,16-17 futbolcu yollayıp yerine 6 transfer yapacağız değip 15 transfer yapılması,Gürol,Ali Cansun,Adem gibi bir sezondur maç yapmamış topçuların neden alındığı,beni sabote ediyorlar değip gönderdiği futbolcular sonrası yine dedikoduların devam etmesi,içerde olanların dışarıya aktarılması,devre arasında neden 3 kaleci birden alındığı,çalıştığı menejerinin 20 yıllık arkadaşı olduğu ama daha önce tanımadığını sölylemesi hepsi dedikodu olarak mı kalacak ? Bir basın toplantısı bekliyoruz Soner Hoca..
.

Hiç yorum yok: