21 Şubat 2011 Pazartesi

ADANADEMİRSPOR - KOCAELİSPOR MAÇ DEĞERLENDİRME YAZISI

Dün zamanın kısıtlı olması nedeniyle hemen çektiğim fotoları atmayı tercih ettim ve maç yazısı bugüne kaldı.Öncelikle tribünlerle başlamak istiyorum;sezonun bizim adımıza stad doluluğu iyi olmasada en iyi tribünü oldu,bomboş görünen maratondan fena ses çıktı,kapalı hiç olmadığı kadar iyiydi.Hodrimeydan da hiç susmadı-birara üstlerinde ki kıyafetleri çıkarıp o şekilde tribün bile yaptılar.Maç öncesi ve sonrası görüntüler,atkı takasları çok güzeldi.Misafir ettiğim üniversite arkadaşımda tribün performansımızı 2-0 dan sonra tam çoştunuz şeklinde ifade etti.Pankartlar için teşekkürler bu arada.

Sahada ise çok hücumcuyla oynayan bir Demirspor vardı;çift forvet,arkada Efecan,Samet,Aydın'ı görünce başta bir tedirgin oldum ama erken gelen gol ve Efecan ile Aydın'ın defansa beklemediğim kadar yardımcı olmaları tedirginliği ortadan kaldırdı.Samet'in golü görülmeye değerdi-geçen hafta Sneijder'in attığı golü getirdi hemen aklıma.Defansda Murat herzaman ki gibiydi ama Serkan Özsoy çok iyiydi,önyargılarım vardı Serkan hakkında ama müthiş oynadı.Aydın'ı çok beğendim ben defansa döndü,takımı ileri taşıyan adam oldu.Samet Albayrak etkisiz gibiydi topla çok oynama isteği bu maçta topu hep ezmesine neden oldu.Efecan herzaman ki gibi iyi mücadele ediyor.Ertan ve Burhan çok etkili olamasalarda;Ertan ilk golde golü hazırladı,Burhan da iyi savaştı diyebilirim.

Buarada Ergun Kara'nın yoğun gayretleri sonucu Ads Tv ile ilgili maratonda pankart açıldı,merakla bekliyorum bu Ads Tv nin akıbetini.Dün askıya alınmış diyenler vardı ama Akdeniz Tv de tanıtımlar dönüyor devamlı.

Hiç yorum yok: