18 Mart 2012 Pazar

Takım Batıyor, Taraftar Yatıyor!

Daha önce yazdığım bir yazıda taraftarların da sorgulanması gerektiğine inandığımı belirtmiştim. Bugünkü maçtan sonra bence biri suçlu ilan edilecekse ilk sıraya taraftar konmalı. Ne yönetim ne futbolcu ne de medya taraftar kadar suçlu değildir. Takımda dönen ayak oyunlarından 10 tane Aşk-ı Memnu senaryosu çıkar ve bunların hemen hepsi bizlerce malum. Bir Hadis-i Şerif'te "Hakikati bildiği halde susan dilsiz şeytandır." der. Bizler de DemirSpor'da nelerin döndüğünü biliyor ve bunları bildiğimiz halde ses çıkar(a)mıyorsak suç ne yönetimde ne futbolcuda ne de medyadadır. Evet bütün suç taraftarlardadır. Madem bir şeylerin yanlış olduğunun farkındayız o zaman doğru olana yöneltmek bizim görevimizdir. Takımda trilyonlarca para iç ediliyor ve bizler de buna çıt çıkarmıyorsak, en az bu parayı çalanlar kadar bizler de suçluyuz. Futbolcular  (her ne sebeple olursa olsun) bizlere futbol yerine tiyatro seyrettiriyorsa bunun suçu futbolcuda değil bizlerdedir. Mademki futbol müsveddeleri oynamıyor işte tam burada biz devreye girmeliyiz ve demeliyiz ki: Kardeş ben tiyatro değil futbol seyretmek istiyorum. Sizler trilyon alarak bunu yapamıyorsunuz ama benim altyapımda oynayan topçularım sizden katbekat az alarak bunu yapar. Bu olaylara müdahale etmemiz gerekirken susup göz yumarsak veya kılıf ararsak bizlerde en az futbolcu müsveddeleri kadar suçluyuz. Her arenada büyüklükten bahsederiz ama Adanaca konuşmak gerekirse bunların tamamı MAVRA! Biz büyük falan değiliz. Eğer büyük olsaydık bu olaylar yıllar önce olurken masaya yumruğumuzu vurup DemirSpor'umuza sahip çıkardık. Madem sahip çıkamıyoruz o zaman bir zahmet SUSALIM!

1 yorum:

can istanbullu dedi ki...

Çaresizlik kötü, hele haklıysanız, yada haktan yana iseniz çok daha kötü. Çünkü elinizden bir şey geliyor mu- gelebilirmiydi düşünceleri insanı vicdanen zorluyor.Söylemlerinizd
ede katılıyorum. Ben Karabüksporluyum küçük bir kentimiz var ve ligdeyiz. Adana gibi büyük bir ilde süper lig oynanamıyor olmasına çok üzgünüm. Adana muhakkak ligde yerini almalı.Saygılar