19 Mart 2012 Pazartesi

OLMAZ AMA

Geçmişte birçok kez yazıldı-çizildi,söylendi,haykırıldı ama olmadı,ama biz yine de bıkmadan,usanmadan söylemeye devam edeceğiz.Yine olmayacak biliyorum ama..Gelecek haftaki olağanüstü genel kurulda Demirspor yönetimine talip olanlar inşallah bu kez taraftarın istediği gibi bir yönetim olmayı başarabilirler.Umarım taraftarın ne istediğini anlayabilirler.

Taraftar nasıl bir yönetim istiyor? nasıl bir yönetim istemiyor?

Olmaz Ama Taraftar Sadece;

-Altyapıya önem istiyor,Türkiye'nin en iyi altyapılarından birisine sahip olduğumuzu biliyor ve bu altyapının üstyapıya taşınmasını istiyor.

-Ayağını yorganına göre uzatacak yönetim istiyor,bütçesine göre hareket eden başkan ve yönetim istiyor.Seçildiği dakika da benim bütçem şu kadar diyecek yönetim istiyor.5 liralık bütçesiyle 10 liralık transfer yapacak yönetim istemiyor.

-Belediyenin parasıyla bu işi yürütmeyi düşünen ve bu paraya güvenerek yönetime gelen insanları istemiyor.

-Amca-yeğen-,eş-dost tavsiyeli,torpilli futbolcu,teknik ekip istemiyor.

-Malzemecisine,kulüp personeline söz geçirebilecek bir yönetim istiyor.

-Geçmişte denenmiş metodları deneyecek,eski futbolcuyu tekrar transfer edecek,eski alışkanlıkları devam ettirecek,belediyede ki fona ümit bağlamış yönetimler istemiyor.

-Şeffaf yönetim istiyor.Harcadığı bir kuruşun hesabını verebilecek nitelikte ve kişilikte yöneticiler istiyor.

-İki ay sonra daha iyisi varsa hemen bırakalım diyecek yöneticiler istemiyor.

-İşin mutfağının içerde-dışarda takımın yanınada olmak gerektiğinin farkına varabilmiş,Demirspor'un isminin ağırlığına yakışan duruşu sergileyebilecek başkan istiyor.

-Sezon sonu mevcut borçları açıklamadan transfere yönelecek yönetim istemiyor.

-Kıblesi belediye değil,taraftar olan,kalıcı gelir için taraftarıyla ortak hareket edecek yönetim istiyor.

-Gözleri menejerlere dönmüş değil,U17'yi U18'i görebilecek yürekte başkan istiyor.

Hiç yorum yok: