30 Mart 2012 Cuma

BENİM BAŞKANIM DEĞİLSİN

2009'da Bekir Başkan ve Metin Türk kongrede liste çıkarınca sinirlenip,kürsüye gelmiş ve bir daha Demirspor yönetimlerinde yer almayacağım demişti.Geçmişte yine yönetime talipli varsa buyursun gelsin,bırakmaya hazırız,yönetimi devretmeye hazırız demişti.İki defa yönetime adaylık girişimi oldu,Selahattin Aydoğdu adaylığını açıkladı ama yine sözünü tutmadı.Ve bugünkü kongrede Mehmet Gökoğlu Adana Demirspor Başkanı oldu.

Benim kişisel olarak başkanım değilsin,umarım en kısa zamanda istifanı görürüz.Ayrıca kongrede sözler vermişsin,önce bugüne kadar verdiğin sözleri tutsaydında bırakıp gitseydin.O yüzden seni Demirspor Başkanı olarak görmekten utanıyorum,içim kabul etmiyor.Bekir Başkan zamanı yaptıkların aklıma geliyor...Seni hiç sevmiyorum Gökoğlu...

#gökoğlunuistemiyorum


Hiç yorum yok: