30 Kasım 2011 Çarşamba

GECİKEN MAÇ YAZISI

Cumartesi akşamı başlayan Denizli yolculuğunda bizleri nasıl bir hava beklediğini,daha evden çıkıp Demir Store'ye giderkenki soğuk havada az-çok tahmin etmiş ve Adana böyleyse oralar nasıldır acaba demiştim kendi kendime.Konya'nın müthiş soğuğu ve Denizli'de ki soğuğuda yiğince üç gündür hasta yatağında,iğne yiyerek yattım ve bloglada ilgilenemedim.

Denizli'de İstanbul,Ankara ve Isparta Tayfaları,İzmir ve Antalya'dan gelenlerle birlikte 300 kişi kadardık,soğuk havaya rağmen iyi bir sayıydı bana göre ve elimizden geldiği kadarda takıma sesimizi duyurmaya çalıştık.İlk yarı biraz pozisyonsuz geçsede ikinci yarı Erçağ,Tayfun ve Soner'le pozisyonlar bulduk,iki topumuz direkten döndü..şanssızdık..Rakip ise ortasahayı iki kez geçti ve iki korner kullandı ve bu iki kornerde gol oldu,yine duran toplardan goller yedik,ilk golde Metin Aktaş'ın bariz hatası vardı.Yediğimiz 2 golde de Mehmet Kahriman rakibine kafayı vurduran isimdi.Sonrasında Soner'le golüde bulduk ama çabalara rağmen beraberlik golü gelmedi.Hatta son dakikada yine Soner'le beraberlik şansını yakalasakta;dediğim gibi pazar günü biz çok şanssızdık.Ama golü 90'da değilde 80.dakikada bulsaydık,o maçtan 2-2'yi rahat kurtarıp hatta maçı 3-2 alabilecek kadar umut vericiydi takım.Seneler sonra ben,Demirspor yenildiği için futbolculara kızmadım.Erçağ ve Soner bana göre takımın en iyileriydi.

Hiç yorum yok: