10 Kasım 2011 Perşembe

METİN AKTAŞ'IN AÇIKLAMALARI

Sporcukurova.com daki habere göre kaptan Metin Aktaş,yöneticelere ''sıkıntılarımızı gidermek için elinizden geleni yapıyorsunuz.Bizler Demirspor futbolcuları olarak başkanımızın nezdinde yöneticilerimize güveniyoruz.Sizlerin bizlere yansıttığı bu güven sahaya olumlu olarak yansıyor.Fethiye maçıda böyle bir karşılaşma olacak'' demiş.


Bu açıklamadan benim anladığım sıkıntılarımızı Alanya ve Trabzon maçlarında giderdiniz ve sahaya olumlu oyun olarak yansıdı,Fethiye maçıda böyle bir maç olacaksa geçmiş maçlarda ki sıkıntılar giderilmemiş demektir,yani Metin yönetime mesaj vermiştir.Ben sezon başlamadan öncede demiştim,eğer yönetim kurulu futbolculara ödemeyi taahhüt ettiği paraları aksatmadan öderse bu grupta şampiyon oluruz diye ama ödenmediği takdirde de bunu basın önünde yöneticelere mesaj verir şeklinde hele de bu takımın kaptanının söylemesi bana göre çok yanlış.

Hiç yorum yok: