4 Nisan 2012 Çarşamba

Eğreti Şeffaflık!

             

Ankara Tayfası yayınlanan borç listesiyle ilgili yazı yazmış ama ben de bu konuda bir kaç şey söylemek istiyorum. Öncelikle bu konuda yönetimin samimiyetine zerre kadar inancım yok. Eğer samimi olsaydı bütün kalemleri her kuruşuna kadar açıklardı. Bu tamamen taraftarı kazanmaya yönelik bir hareketti tıpkı Ercan Albay hamlesi gibi. Umutlarının ırzına geçilmiş taraftara bir nevi manevi tazminat ödemek oldu. Şahsım adına konuşayım: Yemezler! Taraftar olarak kongre sürecinde sefilleri oynadık. Bundan sonra da düzeleceğimizi sanmıyorum. Ercan Albay'ı istifaya davet eden bizdik ama 10 yıl sonra can simidi olarak Ercan Albay'a sarılan da biziz. Yine söylüyorum Ercan Albay'ı tanımam etmem ama bu siyasi hamlelerini ve pılını pırtını al git Gökoğlu. Seninle gelecek Şampiyonlar Ligi şampiyonluğunu bile istemiyorum!

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Daha doğru armayı bile bilmeyen adamlardan bahsediyoruz. Her fotoğrafta farklı arma kullanılıyor. Biz de kalkmış borç listesinden, gelecekten konuşuyoruz. Gökoğlu ile gelecek şampiyonluğu ben de istemiyorum...

Serkan Ayvataş

cinobili01 dedi ki...

Bekir Başkan dönemindeki herkes yönetimde,alacak sırası da onlara gelmiş.Ne diyelim.