8 Ekim 2011 Cumartesi

KISA BİR MİLLİ TAKIM DEĞERLENDİRMESİ ( GÜÇ FARKI )

Dün o sahada ben olsaydım skordan değil ama aradaki GÜÇ farkından utanırdım.Tamam maç kaybedilebilir ama bukadar aciz duruma düşülmez;Schweinsteiger topu alıyor,topun üstüne basıyor;Sabri,Gökhan,Aurello çocuk gibi topa dokunmaya çalışıyor,keza Boateng adamda ki fizik,teknik,kondisyona hayran kalmamak imkansız.Dün arada ki güç ve güven farkı çok bariz şekilde belliydi,Gomez'in attığı golde o hareketi yapıp topa o şekilde vurup gol atabilecek çok golcü vardır Türkiye'de ama Gomez'de ki kadar güven ve güç olmadığından;bizimkiler değil Gomez atıyor golü..

Ayrıca bizim futbolcularımız yeteneklerinin farkına varmalılar,sadece Türkiye şartlarında,Türkiye kriterlerine göre yıldız futbolcu olduklarının farkına varmalılar;Gökhan Zan,Servet,Sabri ayaklarında beş saniyeden fazla top tutmamaları gerektiğini,Arda asla bir kurtarıcı olmadığını,elini beline atarak oynamaması gerektiğini,Götze kadar bile yıldız bir oyuncu olmadığını öğrenmeli..

Adamlar Barça'nın milli takım versiyonu gibi,kaleye kadar pasla giriyorlar,bizde ise Gökhan Gönül 30 metreden şut çekiyor,çünkü biliyor,ilkyarıda gitmeyi denedi ama olmadı karşısında taş gibi adamlar var,öle Türkiye'de ki gibi vur topu koş peşine 20 metre yok,adamlar seni 2 metre koşturmuyor topla.Türk futbolunun şuanda ki en iyi iki-üç oyuncusundan birisi dediğimiz adam bu hallere düşüyorsa;Sabri napsın,Kazım napsın..

Ben dün sahada Hamit ve Burak'tan başka kendisine güveni olan futbolcumuzu göremedim..

Hiç yorum yok: