8 Mart 2011 Salı

Tarsus Maçının Ehemmiyeti ve Bizimkilerin Ciddiyetsizliği!


O maçı alak iş biter, bu maçı alak şampiyonuz muhabbetlerini edeceğimiz son maç Tarsus maçı, bana göre. İşte bunun içindir ki beyzadelerimiz artık bu maçı kazanarak hem deplasmanda hem de genelde oluşan karamsar havayı dağıtmalı. Her uzatılan mikrofona burası büyük camia, taraftarı çok ateşli, ortamı çok iyi gibi klişe laflarla cevap veren beyzadelerimizin artık bu söylediklerini düşünme zamanı gelmiştir. Bu taraftara bu kadar eziyet etmeye kimsenin hakkı yoktur. Eğer ki oynamak istemiyorlarsa açıkça çıkıp desinler  biz oynamıyoruz biz de işimize bakalım. Ki sanmıyorum bu niyette olduklarını çünkü bu işten ekmek yiyorlar ve bu ekmeği bu takımdan başka hiçbir yerde bu kadar rahat kazanacaklarını sanmıyorum. Geldikleri takımların hali ortada: Dardanel SSK'ya oynatıyor, Diyarbakır ilk 11 dışına yemek veremiyor, Adanaspor'da oynayanlar taraftarı yok diyor hasılı kelam gelenlerin hepsi bu sorunları aşmak için geliyor ama gel gör ki buraya gelince de durum pek değişmiyor. Bizi bir türlü futbola doyuramadılar. Bu sebepten dolayı "Yazık bize, Yazıklar olsun size" diyorum beyzadelerimize.

Bu yıl artık futboldan ve futbolcularımızdan soğudum. Maça gittiğimde midem bulanıyor artık. Gerçi bu yıl başka maça gideceğimi zannetmiyorum ama olsun uzaktan da olsa takip edeceğiz ne de olsa.

Bir sitemde Blogları yasaklayan zihniyetsiz zihniyete. Bu aptallar yasaklayarak bir yere varılamayacağını anlayamadılar. Bu memlekette ne yasaklanırsa o rağbet görür bunu da bilmiyorlar. Umarım en kısa sürede bu aptal saptal yasaklar kalkar da biz de işimize legal yollardan devam ederiz, malum DNS ayarlarıyla herkes oynayamıyor!

Hiç yorum yok: