29 Ocak 2011 Cumartesi

SENDE RENGİNİ BELLİ ET


Üniversite okuduğum şehir olması ve bizle olan iyi ilişkileri nedeniyle Kocaelispor'a herzaman ayrı bir sempatim vardır.İçinde bulundukları zor duruma rağmen takdire şayan bir mücadele sergiliyorlar ligde ve kadrolarının büyük kısmını alt yapı oyuncuları oluşturuyor.Bu zor günlerinde Hodrimeydan taraftar grubu yardım bileklikleri çıkarmış,sloganları ''sende rengini belli et''.Zaten konuştuğum Kocaeli'li arkadaşlar da kulüpte çoğu masrafı Hodrimeydan'ın karşıladığını söylüyorlardı,azda olsa buda kendilerine hem maddi hem manevi moral olacaktır.Bileklikler 5 tl den satılıyor,facebook sayfaları ve gittigidiyordan alınabiliyor.Ben iyi günde değil kötü günde dostluk göstermek gerektiğini düşünüyorum.

2 yorum:

Körfezden Yükselen Ateş dedi ki...

Destekler için çok teşekkürler.

Umarım en kısa zamanda düzlüğe çıkarız.

cinobili01 dedi ki...

inşallah dostum üzüyor insanı bu takımların buralarda olması