22 Ocak 2011 Cumartesi

ADANADEMİRSPOR - BALIKESİRSPOR


Mavi Şimşekler 45 gün sonra taraftarıyla buluşuyor,yarın saat 13:30 da Balıkesirspor maçıyla sevgililer buluşuyor.Herşeyiyle farklı bir maç olacak,uzun süre sonra evimizde bir maça çıkacağız,sezon başlarında pek de yabancı olmadığımız yeni oyuncu izleme fırsatına kavuşacağız.Konya Torku maçını kaybetsekte oynanan oyun bana olumlu izlenimler vermişti.Ancak birçok futbolcu yollayıp,birçok futbolcu aldıran ve üstüne birde mağlubiyetle başlan Soner Hoca'ya tepkiler vardı.Bunun üzerine Ekrem Kandemir hocamızın arkasındayız mesajı verdi ve bu bence doğruydu.Lig başlamışken-hoca okadar adam aldırmışken,dere geçilirken at değiştirilmez mantığıyla hareket edilmesi  doğru bir hareket diyebiliriz,yönetim hocanın arkasındayken enazından taraftarın da hocaya  3-4 maç vermesi gerektiğini düşünüyorum.Olası bir hoca değişikliğinde aynı hikayeleri dinleme,bu benim takımım değil,gelecek yıl sahada 11 tane savaşan mavi şimşek olacak laflarını duyacağımız aşikardır.Ancak artık Soner Hoca da kendisine bukadar imkan sunulmuşken,arkasında duran-güvenoyu aldığı bir yönetim,koşulsuz-şartsız destek olan taraftarı varken üzerine düşeni yapmalıdır.Yarın takımımız iyi yolda laflarını duymak istemiyor;yarının iyi olmasını bekliyoruz.Bu arada Balıkesir'in kadrsounda iki eski oyuncumuz Erol Yükseker ve Oğuz Başaran yer alıyor.

Hiç yorum yok: