1 Nisan 2011 Cuma

Of Çektiren Takım Van Gölü'nde Boğulmasın!

ADS - Van
Dardanel - Pursaklar
Urfa - Konya
Tarsus - Pendik
Of - Eyüp
Tokat - Elazığ
Kocaeli - 1461 Trabzon
Sakarya - Balıkesir
Telekom - Fethiye

Ofspor gibi 4 as futbolcusundan yoksun bir takım bile bize kendi sahamızda duman attırdıysa Van'dan da korkmak lazım kanaatimce. Zira ligde son haftalara giriliyor ve ligin dibi iyice karıştı. Alt sıralardaki takımlar artık son kozlarını oynuyor.Bu maçta da (her zaman olduğu gibi) taraftara güveniyorum! Allah yardımcımız olsun! Genel olarak rakiplerimize nazaran çok daha kolay bir fikstüre sahibiz ve her hangi bir aptallık yapmadığımız sürece bizi alt edecek takım yok ama aptallık bu seneki takımın en göze çarpan özelliği olduğundan Van gibi bir takımdan bile korkar olduk, yalan yok! Bizi en fazla zorlayacak olan Fethiye düşmemek için çabalayan Telekom'la karşılaşacak. Eyüp bize nazaran daha rahat ve mükemmel bir seri tutturdular, adamlara helal olsun. Yine de ben Ofspor karşısında zorlanırlar diye düşünüyorum. Bir diğer rakibimiz Urfa ise şampiyonluk kovalayan Konya'yla karşılaşacak ve büyük ihtimalle takılır diye düşünüyorum. Tokat lideri ağırlayacak ve işleri iyice zorlaştı. Onlar da puan kaybeder. Hasılı kelam eğer biz Van'ı yenersek diğer takımlarla olan farkımızı da açacağımız kanaatindeyim. Yazım biraz iddia yorumu gibi ama bizi bu hallere düşürüp bize manyakça puan hesabı yaptıran futbolcu müsveddelerimiz utansın! Kendi takımımızla uğraşmamız gerekirken saçma sapan takımları bile takip ediyoruz. Cidden Allah'tan başka yardımcımız kalmadı! Eğer bu manyakça hesaplarım tutarsa Eyüp'le yapacağımız maçtan alacağımız 1 puan bile bizi Fethiye deplasmanına çifte telliyle götürür Aman Adanalı'yla getirir! Hiç işim yokmuş gibi böyle saçma sapan hesaplar yapıyorum ama cumartesi günü 3 tane sınavım var. Allah nasıl yardım edecekse bana!

Hiç yorum yok: