21 Mayıs 2011 Cumartesi

Kangren Olmuş Dertlere Deva(mı)dır Kongre?

Yine umutlarımıza tecavüz edildi ve biz yine de "Kafana göre Adana Demir" dedik. Gerçi şahsen bu slogandan sıkılmaya başladım. Ne var bir defa da İbrahim'in, Ahmet'in, Mehmet'in kafasına göre olsa diyorum kendi kendime! Bu yılki başarısızlığın temelinde futbolcular veya teknik heyet değil yönetim vardır. 13 asil 13 yedekten oluşan bir yönetim listesi verildi ama gelin görün ki ortalıkta Sn. Tuncel ve Kandemir'den başkasını göremedik. Dolayısıyla bu hem teknik heyette hem futbolcularda rehavete yol açtı. Parayı veririm başarı gelir mantığıyla hareket edilirse olacağı buydu ve oldu. Nerede umre çağına gelmiş topçu varsa takıma dolar ve SSK'dan prim doldurur. Başka da bir halta yaramazlar ( Onur(suz) Çubukçu, Şener, Berkay, Gürol falan filan...). hal böyle olunca da 60. dakikada beni değiştir diye kenara talimat vermeye başlarlar bu futbol emek(l)çileri! Bizi eze eze yenen Bandırma'nın topçularından bazıları amatörden gelmeydi. bizimkilerin geçmişine bak tepeden aşağıya gelme! Her zaman söylüyoruz bize başarıya aç futbolcular lazım ama her seferinde paraya aç başarıya tok futbolcular geliyor. Umarım aptal saptal transferlerin olmadığı, daha güçlü ve futboldan anlayan insanların yönetimde olduğu bir sezon yaşarız ve artık eleştiri yazısı yazmayız. Allah yardımcımız olsun! Bir de Sn. Tuncel madem yönetim kurulundan para istemiyorsun ne olur beni de al yönetime. Hiç sesimi çıkarmam köşede otururum!

Hiç yorum yok: